Facebook

https://www.facebook.com/razokoblog

Rázókő blog

Minden, ami motorsport. facebook.com/razokoblog

Friss topikok

Címkék

a1gp (1) abu dhabi (1) abu dhabi nagydíj (1) aco (1) adelaide (1) al-attiyah (3) albuquerque (2) alfa romeo (1) alguersuari (1) alms (8) alonso (4) aprilia (1) audi (3) austin (3) ausztrália (2) ausztrál nagydíj (2) ausztria (1) autogp (4) azerbajdzsán (1) ázsiai le mans (1) bahrein (1) bahreini nagydíj (1) bajnokok tornaja (1) baku (1) bangkok (1) barcelona (2) barrichello (1) bathurst (2) berger (1) bes (2) biaggi (1) blancpain (3) bmw (4) bouffier (1) brawn (1) brazil nagydíj (1) brit nagydíj (1) bsb (3) buemi (1) buggy (1) bukarest (1) bunkoczi (2) burti (1) cart (2) caterham (1) chagin (1) champcar (2) chevrolet (3) chile (1) circuit of the americas (2) citroen (2) city challenge (1) corvette (2) cota (4) crt (3) cruze (1) dakar (2) daytona (3) daytona 500 (1) da costa (1) da matta (1) delecour (1) deltawing (1) despres (2) de rooy (2) de silvestro (1) donington (1) donnelly (1) dorna (1) dtm (12) ducati (2) ecclestone (4) elms (2) erc (1) ezpeleta (1) f1 (48) f2 (1) f3 (3) f3000 (1) f3 euroseries (1) fernando alonso (1) ferrari (6) fia (1) fia gt (4) fittipaldi (1) fom (1) force india (1) ford (3) forma-1 (49) forma-2 (1) forma-3 (3) formula 3000 (1) francia nagydíj (1) fuji (2) glock (1) gold coast (1) gp masters (1) grand-am (3) grosjean (1) gt (1) gt1 (1) guia (1) hamilton (3) hanninen (1) highcroft (1) hinchcliffe (1) hirvonen (1) hispania (1) holden (1) honda (3) hrt (1) huff (2) hulkenberg (1) hungaroring (6) hvm (1) india (2) indiai nagydíj (3) indianapolis (1) indycar (15) interlagos (1) istanbul (1) itc (1) janner rallye (1) japán (1) japán nagydíj (1) jerez (2) judd (1) kamaz (1) katar (1) katari nagydíj (1) kawasaki (1) kínai nagydíj (1) kopecky (1) korea (1) kovalainen (1) kristensen (1) kubica (1) kyalami (1) laffite (1) latvala (2) lauda (1) lausitzring (1) level 5 (1) le mans (6) loeb (3) lorenzo (2) lotti (1) lotus (4) m-sport (1) magyar nagydíj (3) makaó (1) makaói nagydíj (1) malajzia (1) maláj nagydíj (2) mansell (1) marrakesh (2) marussia (2) massa (1) max mosley (1) mclaren (3) melbourne (1) menu (2) mercedes (2) mexikó (1) michelisz (2) mini (2) misano (1) monte carlo (1) montoya (2) monza (2) mortara (1) moszkva (2) motegi (1) moto2 (1) motogp (24) mount panorama (1) muller (2) napi bizarr (4) nascar (10) német nagydíj (2) nissan (1) novikov (1) nürburgring (1) nyikolajev (1) ogier (2) opel (2) oroszország (1) ostberg (1) osztrák nagydíj (1) ota (1) patrese (1) patrick (1) patronelli (2) paul ricard (1) pedrosa (2) peru (1) peterhansel (2) petit le mans (1) phillip island (2) porsche (2) priaulx (1) pruett (1) race of champions (1) raikkonen (2) rebellion (1) red bull (7) red bull ring (1) ricardo tormo (1) road america (2) road atlanta (1) roc (1) rossi (2) sachsenring (1) sainz (2) sanghaj (2) san jose (1) sao paulo (1) sato (1) sauber (1) sbk (8) schumacher (2) seat (1) sebastian vettel (1) sebring (1) sepang (3) sf (1) silverstone (3) simoncelli (1) skoda (1) slovakia ring (1) sordo (1) spa (3) spanyol nagydíj (2) spies (2) sro (1) st. petersburg (1) stoner (2) superbike (3) superleague formula (1) superstars (1) super aguri (1) super gt (3) surfers paradise (2) surtees (1) suzuka (2) suzuka east (1) svédország (1) sykes (1) szalay (2) texas (2) tilke (3) tony george (1) török nagydíj (1) toro rosso (1) toyota (1) turkington (1) tusc (3) usa (2) usa nagydíj (2) uscr (1) v8 supercars (6) valencia (1) valenciai nagydíj (1) vettel (8) volkswagen (3) wec (14) wendlinger (1) wmsc (1) wrc (2) wsr (3) wtcc (17) wurz (1) yamaha (2) yas marina (1) yokohama (1) zanardi (1) zengő (2) zolder (1) zúzda (3) Címkefelhő

DTM Hungaroring: A visszatérés margójára

Fábián Viktor 2014.06.03. 22:04

dtmhun.jpg

26 év szünet után a hétvégén ismét pályára gördültek a Német Túraautó-bajnokság autói a Hungaroringen. A magyar pálya már azzal sem kis sikert ért el, hogy a kurta, mindössze tíz futamos DTM versenynaptárba beverekedte magát, a váratlanul izgalmas verseny után pedig csak pozitív érzésekkel lehet visszatekinteni a széria vendéglátására. Következzen néhány gondolat a magyar futamról.

Meglepett a Hungaroring visszatérése. A mogyoródi pálya - a kínai Guangzhou utcai pályával egyetemben - olyan neves helyszíneket váltott, mint Brands Hatch, vagy Zandvoort. Az Audi és a Mercedes gyárak jelenléte persze sokat lendített a magyar kontraktust aláíró kezeken. Hogy lesz-e folytatás, azt egyelőre nem tudni, ahogy azt sem, mennyire feleltek meg a látogatottsági adatok a szervezők elvárásainak.

Vegyesek az érzéseim a helyszíni nézettséggel kapcsolatban. A tribünök mögötti területen épphogy meg lehetett mozdulni, de a kamerák képei néha a lelátók bántóan üres részeit kapták el. A közvetítésben látottak persze gyakran félrevezetőek lehetnek, talán jobb is, ha az ember a saját érzéseinek hisz. Ott, a helyszínen úgy tűnt, a magyarokat nem hagyta hidegen a DTM, Németországon kívül, a bajnokság jelenlegi inkarnációjának ismeretlen területen talán nagyobb nézőszám nem is lehetett volna elvárható. Tudom, kissé csapongok, de mint fentebb írtam, vegyesek az érzéseim.

dtmhunfight.jpg

Amiben viszont teljesen biztos vagyok, hogy ez a verseny kenterbe verné bármelyik, az utóbbi években rendezett DTM viadalt és hogy méltó volt az eddigi rendkívül izgalmas szezonhoz. A bajnokság rengeteget küzdött azzal, hogy akciódússá tegye a nézőket általában vonatozással altató futamokat, az idén bevezetett újítások pedig úgy tűnik, meghozták a várva várt izgalmakat. Sokan mondják, hogy a Ringen nem lehet előzni, de Glockék rácáfoltak a régóta - megjegyzem jogosan - fennálló tézisre.

Egy parádés futam emlékével hagytam el a Hungaroringet vasárnap és azt hiszem, mindannyiunk nevében mondhatom, hogy várjuk vissza a fiúkat jövőre is!

Képek: velocidades.pt, autosport.com

Címkék: hungaroring dtm

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://razoko.blog.hu/api/trackback/id/tr506264204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Syracuse 2014.06.27. 22:57:50

Leginkább a Forma 1 miatt volt elterjedt az a vélekedés, hogy a Hungaroringen nem lehet előzni. Elnézve az idei vb-t, az F1 a DTM-hez képest IS gyakorlatilag egy sz*r.
süti beállítások módosítása